Cum plătesc?
Plata cash/card direct la sediu
Dacă optați pentru varianta de a ridica personal produsele de la sediul nostru, puteți achita numerar sau cu card bancar. Puteți efectua plata integrală la ridicarea comenzii ori în cazul produselor care necesită prelucrare/fabricare și/sau în cazul comenzilor cu valoare mai mare de 1.000 lei cu TVA inclus, aveți de plătit un avans de 60% la emiterea comenzii, iar diferența de 40% o puteți achita ulterior tot cash/card la sediu la ridicarea produselor sau puteți opta pentru celelalte modalități de plată.
Plata la livrare-ramburs
Comanda se achită reprezentantului firmei de curierat rapid în momentul livrării coletului pe teritoriul României. Este ceea ce se cheamă și plată ramburs. Plata se face în Lei și reprezintă contravaloarea produselor comandate + plata transportului. Pentru mai multe detalii referitoare la plata transportului în sistem de plată ramburs, vizitați secțiunea "Transport" de pe prima pagină a site-ului. Posibilitatea de plată integrală la livrare ramburs, se poate efectua pentru comenzi cu valoarea de maxim 1.000 lei cu TVA inclus. Pentru comenzile cu valoare mai mare de 1.000 lei cu TVA inclus, se acceptă plata unui avans de 60% prin OP și restul sumei cu plată la curier.
Transfer bancar
Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de Sere Transilvania, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Originalul facturii îl veți regăsi în colet. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății, în contul de mai jos, a proformei emise.
Nume firmă: SC Sere Transilvania SRL
Cod unic înregistrare: RO25674938
Banca Raiffeisen Bank, str. Cuza Vodă nr. 1, Cluj-Napoca
Cont RON: RO25RZBR0000060018396575
Cont EUR: RO14 RZBR 0000 0600 1839 6579
Cont HUF: RO22 RZBR 0000 0600 2556 4347
Swift: RZBRROBU
Banca Transilvania
RO51 BTRL 0130 1202 3463 99XX
Cont Trezorerie
RO93 TREZ 2165 069X XX02 4716